CHIRON csoport márkaszerviz

.
Az új CHIRON, STAMA, SCHERER és a retrofit CMS szerszámgépek értékesítése, valamint az alkatrész kereskedelem mellett a márkaszerviz tevékenységet is mi látjuk már el 2015. évtől.

Akkor két, már több éves tapasztalattal rendelkező szerviz technikus, Varga Ignác és Róth Róbert álltak Ügyfeleink rendelkezésére országszerte. Azóta folyamatosan fejlődünk és bővülünk.

Jelenleg 8 szerviz technikust tudhatunk a csapatban. 2015 augusztusától Eigner Adrienn, mint szerviz irodavezető, 2017 szeptemberétől pedig Róth Róbert, mint szerviz vezető segíti és szervezi a Kollégák munkáját, míg Varga Ignác vezető szerviz technikusként (és 2019 tavaszától, mint az utólagos átépítésekért felelős személy) egyengeti a szervizes Munkatársaink szakmai útját és előrehaladását.

Büszkék vagyunk arra, hogy évente több, a gépgyártók által rendezett továbbképzésen veszünk részt, ezzel is Ügyfeleink elégedettségét és a CHIRON Group minőségi irányelveit szolgálva.

Keressen minket bizalommal az alábbi elérhetőségeken!

Róth Róbert
Szerviz Vezető
.

Mobil: +36 20 350 3690
E-mail: szerviz@rolatast.hu

Eigner Adrienn
Szerviz Irodavezető
.

Mobil: +36 20 264 9450
E-mail: szerviz@rolatast.hu

Varga Ignác
Vezető szerviz technikus
Utólagos átépítések

Mobil: +36 20 297 9909
E-mail: szerviz@rolatast.hu

Péterffy Csaba
Szerviz technikus

Éliás Zoltán
Szerviz technikus

Sinkovics László
Szerviz technikus

Ertván László
Szerviz technikus

Szalai Viktor
Szerviz technikus

Baranya Tibor
Szerviz technikus

Molnár Gergely
Szerviz technikus

Hibabejelentő

.
Kérjük a hibaüzenet listát a vezérlő képernyőjén lefényképezni, és e-mail-en (szerviz@rolatast.hu) irodánkba eljuttatni szíveskedjenek!

Felhívjuk szíves figyelmüket a hibabejelentő hiánytalan kitöltésére.
Ennek elmulasztása több kiszállást és/vagy a javítási idő megnövekedését eredményezheti.

Egy hibabejelentő egy gép adatait tartalmazza! 

Cégnév*
Cím*
Kapcsolattartó*
Telefonszám*
Géptípus*
Gép szériaszáma*
Gyártási év
Vezérlő típusa
Szerszám megfogás típusa
A gép termelőképes? igennem
A gép garanciális? igennem
Ütköztek vele? igennem
Milyen riasztás következett be? (Szöveg és hibakód száma.)
A riasztás kiváltó oka:
Milyen lépéseket tettek már eddig a felmerült hiba megoldása érdekében?
Hibajelzés vagy riasztás esetén kérjük, írják le részletesen az észlelt jelenséget: